Både byggherre og totalentreprenør tek HMS på høgste alvor. Dette gjeld både for personar som arbeider inne på byggeplass og har anlegget som arbeidsplass, og sjølvsagt også for dei personar som oppheld seg utanfor byggeplass og er definert som publikum og 3. part.
Ein har eit medvit forhold til trafikkmønsteret i området og fokus på å få til eit smidig samspel mellom byggeaktivitet og dagleg logistikk.
Etter kvart vil Statsbygg også starte opp på mediabygget, så det er ingen tvil om at ein har eit utfordrande utgangspunkt med omsyn til å trafikkavvikling, både frå byggeplassane og frå dagleg aktivitet ved institusjonane i området.
Entreprenør for mediabygget, PEAB Nordang, har fått godkjend søknad om å stenge Joplassvegen frå 10.10.2019.
Det kan hende at vegen vert stengd før, dersom dette viser seg særskild formålstenleg i eit HMS-perspektiv, og det reint praktisk ligg til rette for det. Godkjend søknad på stenging av Joplassvegen ligg vedlagt nedst på denne sida.
Det vert etablert mellombels parkeringsplass og tilkomst frå aust, ved området mellom Sjukehusvegen og Ivar Aasen-bygget. Til då skal også forhåpentlegvis også alt gravearbeid på gangvegen langs E39 vere ferdigstilt.
Gravearbeidet ved gangvegen langs E39 har teke ein del lenger tid enn estimert av entreprenør, men dei arbeider på spreng for å få opna vegen til bruk for dei mjuke trafikkantane igjen.
Det har vore ein del heft og plunder med diverse eksisterande kablar og VA-leidningar i grunnen. Vi er no forhåpentlegvis forbi det mest kompliserte strekket.
Krysset mellom Joplassvegen og E39 har gangvegar på begge sider, og vi oppmodar sterkt mjuke trafikantar om særskild høg grad av varsemd i dette krysset.
Det går her skytteltrafikk med lastebilar ut og inn av Joplassvegen i samband med utlasting av byggegrop.
Vi minner også om at det ikkje er gangfelt i krysset, og ber innstendig om at publikum er medvit dette.
I samband med borttransport av masse frå tomta, er det diverre ikkje til å unngå at lastebilane vil drage med seg ein del støv ut på E39.
Entreprenør innarbeider gode rutiner på å handtere dette ved feiing og reingjering av vegen, men framleis slik at eit det ikkje vil vere mogleg å til ei kvar tid ha ein fullt ut strøken veg.
Sjølve feiinga vil også virvle opp sand og støv. Ein søkjer å gjere det beste ein kan for å oppnå optimal situasjon, men vi ber samstundes om forståing for dei utfordringar som er med dette.
Trøysta er at massetransporten vil vere mellombels og i ei kortare avgrensa periode. Det meste av utlastinga skal vere ferdig til oktober, og etter dette vil transporten avta og situasjonen betre seg.