Bli med å form framtida sin fritidsklubb i Volda!

Volda kommune søker ein engasjert og kreativ ungdomsarbeidar! Dette er ei fast 100 % stilling med søknadsfrist 02.06.24.

Mikrofon med Volda kommune kultur-logo - Klikk for stort bilete Kulturavdelinga

Vi treng deg som brenn for å skape eit levande og inkluderande fritidstilbod for ungdomar i Volda. I splitter nye lokale i Volda sentrum, med topp moderne fasilitetar for datakultur, dans, teater, film og musikk, får du moglegheita til å forme framtidas fritidsklubb.

Arbeidsoppgåver

• Oppsøkande arbeid i barne- og ungdomsmiljøet (til dømes skulebesøk, samarbeid med eksterne om førebyggande arbeid)
  • Opplæring av klubbvertar
  • Samarbeid med seksjonsleiar om større ungdomsprosjekt og tilskotssøknadar i regi av kulturavdelinga (UKM, Ung Orakel, internasjonale prosjekt osb.)
  • Ansvarleg for arrangement for ungdom i samarbeid med eksterne og interne aktørar
  • Bidra til etablering av infrastruktur for medverknad for barn og ungdom
  • Nytte sosiale media og andre kanalar til å informere om og promotere Ung i Volda
  • Arbeide strukturert og målretta med å utvikle eit relevant fritidsklubbtilbod for barn og unge i heile kommune