Markering for Ukraina

Gruppebilete av ordførerane og kommunedirektørane i kommunane på Søre Sunnmøre - Klikk for stort bilete Elisabeth Sæbønes, Ørsta kommune

Ordførarane og kommunedirektørane på Søre Sunnmøre var samla til samarbeidsmøte på Ørsta Rådhus i dag, på dagen eitt år etter Russlands sin invasjon mot Ukraina. Dette markerte dei ved å kalle inn til ei kort pressekonferanse.

Ordførarane er imponert over kor lokalsamfunna stille opp for flyktningane i distriktet vårt, hjelper og tek vare på dei som er treng det.

Dei oppmodar flest mogleg å stille på dei planlagde arrangementa som finn stad i alle kommunane i dag som støtte til Ukraina. Det er viktig støtte også for dei verdiane vi har kjempa for: demokrati, fridom og forsoning.

I Volda vert dagen markert slik:

Fredag 24.02.23 er det eitt år sidan krigen i Ukraina starta.

I denne samanheng har RE:ACT Volda, Green Fingers og Den Norske kyrkja invitert til arrangement i Volda.

24. februar står heile verda saman og markerer si støtte.

Arrangementa er ein del av #UniteWithUkraine, som i Noreg blir koordinert av Ukrainas ambassade i Noreg, Den ukrainske forening i Noreg og Norsk-ukrainsk venneforeining.

Plakat om arrangementet 24.02.23. Bli med å vis din solidaritet med Ukraina. Programmet for dagen står på plakaten, det finn du også i artikkelen. - Klikk for stort bilete RE:ACT

Program:

• 17.15 Helsing ved ordførar Sølvi Dimmen og fakkeltog frå torget/gamle haldeplassen ved sidan av Cubus.
  • 18.00 Open kyrkje med bøn for Ukraina i Volda kyrkje.
  • 18.00 Ope hus på Uppheim
  • 19:00 Ukrainsk middag for alle på Uppheim

Dette er ruta:

Kart over Volda sentrum som viser kvar ruta for fakkeltoget går. - Klikk for stort bilete Illustrasjon

Arrangert av RE:ACT Volda, Green Fingers, Den Norske kyrkja

Alle er velkomne til å delta.