Ny samarbeidsavtal med sanitetslaga

Samarbeidsavtale om beredskap mellom Volda kommune og sanitetslaga i Hornindal, Austefjord, Vikebygda, Volda og Mork

Sanitetslaga i Volda har inngått ny samarbeidsavtale om beredskap med Volda kommune ved ekstraordinære hendingar der kommunen kan ha behov for frivillig innsats.

Saninteslagsdamer og beredskpskoordinator Sonja Håvik samanmed ordførar som signerer avtale. - Klikk for stort bilete Bodil Egset

Omsorgsberedskapsgruppa i sanitetslaga kan mellom anna bistå med praktiske gjeremål knytt til evakuering, forpleining, omsorg, praktiske tilhøve kring vaksinering, informasjonskampanjar og delta i øvingar.

Volda kommune er svært takksame for samarbeidet med Sanitetslaga, som er ein viktig ressurs i kommunen sin totalberedskap.