Sentralbordet tilbake til Volda

Ringer du til Volda kommune, så er det truleg Bente Kristin og Gunhild du møter.

Dei siste åra er det Vanylven kommune som har svara på telefonar frå innbyggarar i Volda kommune.
Frå fredag 1. desember vil det vere tilsette ved avdeling dokumentasjon og service som svarar dei som ringer til kommunen.

Vi oppmodar om at folk også nyttar epost når dei tek kontakt med kommunen: postmottak@volda.kommune.no.

Du vil finne mykje god informasjon på nettsidene våre.

Kontakt oss:

Finn telefonnr til tilsette

Vakttelefonar

Sentralbord kl. 10.00-14.00 kvardagar; telefon 70 05 87 00

Den interkommunale barnevernstenesta telefonnr 70 05 88 00 mellom kl. 10.00 og 14.00. Barnevernsvakta har telefon 91 27 60 20.

Byggesaksavdelinga har telefon- og besøkstid kvar dag frå kl. 12.00. Du kan kontakte byggesakshandsamarane Jørgen Vestgarden, Marte S. Vatne, Ståle Hatlelid og Kristin Totland på epost og pr telefon mellom kl. 12.00 og 15.00

Spørsmål om faktura og kommunale avgifter

Sende:

Finne epost til tilsette

E-post: postmottak@volda.kommune.no

Postadresse: Volda kommune, Stormyra 2, 6100 Volda

Fakturaadresse: fakturamottak@volda.kommune.no

Digitale skjema finn du her

Besøke

Volda rådhus ligg i Stormyra 2 i Volda. Servicekontoret har opningstid 9.00-15.00.